صدوسی‌وسومین روز «طوفان الاقصی»|تماس تلفنی بایدن و نتانیاهو/ حملات هوایی به لبنان/ شهادت ۱۰ نفر در غزه

شهادت ۱۰ نفر در حملات هوایی به رفح و شهر غزه، واکنش حماس به ادعای ارتش رژیم اسرائیل در خصوص بیمارستان ناصر در خانیونس و حملات هوایی صهیونیست‌ها به جنوب لبنان از مهمترین تحولات پیرامون بامدادی فلسطین اشغالی است.
کد خبر: ۹۵۷۹۹۳۵
|
۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۸

صدوسی‌وسومین روز «طوفان الاقصی»|تماس تلفنی بایدن و نتانیاهو/ حملات هوایی به لبنان/ شهادت ۱۰ نفر در غزه

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری بسیج، ارتش رژیم اسرائیل بامداد امروز جمعه شمال و جنوب نوار غزه را در چند نوبت بمباران کرد که در اثر آن، تاکنون 10 نفر به شهادت رسیده و بیش از 20 تن دیگر زخمی شده‌اند.

جنبش حماس در واکنش به ادعای ارتش رژیم اسرائیل مبنی بر تخلیه بیمارستان ناصر به دلیل استفاده از این بمارستان به عنوان مکان نظامی واکنش نشان داد و اعلام کرد که این ادعاها بیشتر نیز مطرح شده بود و کذب محض است.

مهمترین تحولات بامدادی روز 133 عملیات طوفان الاقصی را در ادامه دنبال کنید:

****************************************************

لرشق: ادعای صهیونیست‌ها در مورد بیمارستان ناصر کذب محض است

عزت الرشق، عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تاکید کرد تمامی ادعاهای دشمن صهیونیستی مبنی بر استفاده مقاومت از بیمارستان ناصر کذب محض است و هیچ پایه و اساسی ندارد.

الرشق تاکید کرد که دشمن صهیونیستی به هدف قرار دادن سیستم بهداشتی در نوار غزه و نابودی تمامی لازمه‌های زندگی ادامه می‌دهد و متهم کردن مقاومت به استفاده از بیمارستان‌ها به روایتی سست و ساختگی و نمایشی مضحک تبدیل شده که دیگر کسی آن را باور نمی‌کند.

قطع برق شهرک صهیونیست‌نشین در شمال فلسطین اشغالی

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار